ceny i rezerwacja
REGULAMIN WYNAJMU DOMU
I. Wstęp
Niniejszy Regulamin określa warunki wynajmu krótkoterminowego - liczonego w dobach - domu znajdującego się w 11-610 Pozezdrze, Przytuły 34, w tym warunki dokonywania rezerwacji.
II. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1) Dom – dom rekreacyjny znajdujący się w 11-610 Pozezdrze, Przytuły 34;
2) Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
3) Najemca - osoba fizyczna, w tym Konsument, która ukończyła co najmniej 18 rok życia, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawna, a dokonała rezerwacji wynajmu Domu lub go wynajmuje, prawa i obowiązki Najemcy znajdują odpowiednie zastosowanie także do osób objętych dokonaną przez Najemcę rezerwacją;
4) Regulamin - niniejszy Regulamin wynajmu Domu;
5) Umowa najmu - umowa najmu w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny, zawierana pomiędzy Wynajmującym a Najemcą, której przedmiotem jest wynajem Domu;
6) Wynajmujący – Ozark Sp. o.o. z siedzibą w Lidzbarku Warmińskim (11-100) przy ulicy Astronomów 19/50 (wpisana do KRS przez Sąd Rejonowy w Olsztynie VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000878272, NIP 7432041558, kapitał zakładowy 5.000 zł wpłacony w całości).
III. Kontakt z Wynajmującym
1. Telefon – 609 522 048 / 697 838 100
2. Adres e-mail – mm@highzen.pl / pp@highzen.pl
3. Numer rachunku bankowego – 59 1090 2617 0000 0001 5426 0435
4. Najemca może porozumiewać się z Wynajmującym za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym Regulaminie.
IV. Postanowienia ogólne
1. Najemca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także postanowień Regulaminu.
2. Najem Domu ma charakter krótkoterminowy i nie służy zaspokajaniu stałych potrzeb mieszkaniowych Najemcy, a zatem nie mają do niego zastosowania przepisy ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego.
3. Umowa obejmuje wyłącznie najem Domu. Wynajmujący nie świadczy na rzecz Najemcy żadnych dodatkowych usług, tj. w szczególności usług hotelarskich, transportowych, turystycznych lub gastronomicznych.
V. Rezerwacja
1. Informacje dotyczące dostępności Domu w określonych terminach oraz rezerwacja Domu mogą być dokonywane za pomocą:
a) formularza kontaktowego umieszczonego na stronie www.highzen.pl
b) drogą mailową na adres: rezerwacje@highzen.pl
c) telefonicznie pod numerem: 609 522 048 / 697 838 100
2. Aby dokonać rezerwacji, Najemca zobowiązany jest uiścić zadatek w wysokości:
• 30% wartości opłaty za cały okres najmu jeżeli dokonuje rezerwacji na 30 lub więcej dni przed planowanym rozpoczęciem wynajmu
• 70% wartości opłaty za cały okres najmu jeżeli dokonuje rezerwacji na mniej niż 14 dni przed planowanym rozpoczęciem wynajmu
3. Wpłaty zadatku należy dokonać na rachunek bankowy Wynajmującego wskazany w pkt III. Regulaminu.
4. Opłata za cały okres wynajmu określana jest na podstawie cennika zamieszczonego na stronie www.highzen.pl Podane ceny uwzględniają koszty dostarczania mediów (energii elektrycznej, wody, ogrzewania).
5. Rezerwację uważa się za dokonaną z momentem uznania na koncie Wynajmującego środków stanowiących kwotę zadatku.
6. Wynajmujący potwierdzi Najemcy dokonanie rezerwacji niezwłocznie po otrzymaniu kwoty zadatku, drogą telefoniczną lub mailową.
VI. Zmiana terminu
1. Najemca może zmienić termin wynajmu Domu pod warunkiem, że zmiana taka zostanie dokonana co najmniej na 30 dni przed pierwotnym terminem rezerwacji i zostanie zaakceptowana przez Wynajmującego.
2. Zmiany terminu pobytu można dokonać kontaktując się z Wynajmującym drogą mailową lub telefoniczną wskazaną w pkt III. Regulaminu.
3. Wynajmujący ma prawo do odmowy dokonania zmiany terminu pobytu, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe.
4. W przypadku odstąpienia od umowy z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian w terminie pobytu Najemcy nie przysługuje zwrot zadatku.
VII. Anulowanie rezerwacji
1. Najemca może anulować rezerwację Domu kontaktując się z Wynajmującym drogą mailową lub telefoniczną wskazaną w pkt III. Regulaminu.
2. W przypadku anulowania rezerwacji Najemcy nie przysługuje zwrot zadatku.
3. Najemca otrzyma zwrot zadatku, jeżeli anulowania rezerwacji dokona Wynajmujący.
4. W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Najemcę, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.
VIII. Opłaty i kaucja
1. Najemca najpóźniej na 14 dni przed objęciem Domu obowiązany jest do uiszczenia opłaty za cały okres wynajmu, po pomniejszeniu jej o zadatek, o którym mowa w pkt V. Regulaminu.
2. Na poczet wszelkich nieopłaconych należności z tytułu najmu (w szczególności na poczet pokrycia ewentualnych szkód w wyposażeniu Domu) Najemca wpłaci Wynajmującemu dodatkowo wraz z opłatą za cały okres najmu zwrotną kaucję w kwocie 2.000 zł.
3. W przypadku, gdy kaucja nie pokryje całej szkody wyrządzonej Wynajmującemu, może on dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
4. W przypadku braku roszczeń Wynajmującego kaucja zwracana jest Najemcy w momencie zwrotu Domu.
5. W trakcie pobytu Najemca może bezpłatnie korzystać z jacuzzi. W przypadku niestosowania się do regulaminu jacuzzi, ponad normatywnego zabrudzenia jacuzzi, przez które Wynajmujący będzie musiał wymienić wodę w jacuzzi, Najemca zostanie obciążony kwotą 1.000 zł.
6. W przypadku zgubienia kluczy Wynajmującemu należy się dodatkowa opłata w wysokości 100 zł.
7. Operatorem płatności jest PayU.
IX. Wydanie i zwrot Domku
1. Wydanie i zwrot odbywa się w godzinach ustalonych z Wynajmującym.
2. Jeżeli nie uzgodniono innej godziny, wydanie Domu Najemcy w pierwszym dniu najmu następuje nie wcześniej niż o godzinie 15:00, a zwrotu ostatniego dnia najmu Najemca dokonuje najpóźniej o godzinie 11:00.
3. W przypadku braku przyjazdu Najemcy w ciągu 2 godzin od ustalonej z Wynajmującym godziny przyjazdu oraz braku poinformowania Wynajmującego o braku możliwości przyjazdu Najemcy o umówionej godzinie i braku ustalenia z Wynajmującym innej godziny przyjazdu Najemcy, rezerwację uważa się za anulowaną przez Najemcę.
4. Jeśli Najemca nie dokona zwrotu Domu do godziny 11:00 ostatniego dnia najmu Wynajmujący pobierze opłatę w wysokości 100 zł.
5. W przypadku, gdy Najemca nie zwróci Domu do godz. 13:00 ostatniego dnia najmu, Wynajmujący pobierze opłatę za kolejną dobę wynajmu.
6. Wydanie Domu następuje po podpisaniu umowy wynajmu i uiszczeniu opłaty za wynajem oraz kaucji, poprzez przekazanie kluczy oraz prezentację Domu i zapoznanie Najemcy z jego wyposażeniem.
X. Zasady korzystania z Domu i obowiązki Najemcy
1. Z Domu mogą korzystać osoby w liczbie określonej przy dokonywaniu rezerwacji.
2. Najemca nie może oddawać Domu w podnajem ani przekazywać osobom trzecim do używania. W przypadku dokonania podnajmu lub przekazania Domu przez Najemcę osobom trzecim, Wynajmującemu przysługiwała będzie od Najemcy kara umowna w wysokości czynszu najmu określonego w rezerwacji dokonanej przez Najemcę. Niezależnie od kary umownej Najemca zobowiązany jest doprowadzić do natychmiastowego rozwiązania podnajmu i odebrania posiadania osobom trzecim, którym przekazał Dom do używania. Za każdy kolejny dzień trwania podnajmu lub używania Domu przez osoby trzecie, którym Dom został przekazany przez Najemcę do używania, Najemca zapłaci Wynajmującemu karę umowną w wysokości dwukrotności stawki czynszu za każdy dzień.
3. Najemca nie może dokonywać zmian w wystroju Domu. Ostatniego dnia najmu zobowiązany jest zwrócić Wynajmującemu Dom wraz z urządzeniami i wyposażeniem w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego stopnia zużycia, a także pozamykać wszystkie okna i drzwi wejściowe na klucz, a także zakręcić wodę, zgasić światło, wyłączyć wszystkie urządzenia i upewnić się, że w kominku nie pali się ogień oraz nie ma żaru.
4. Najemca zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu Domu w stanie zastanym, co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem, opróżnienie lodówki z żywności i pozostawienie jej w nienagannym stanie, pozostawienie otoczenia Domu w zastanym stanie. Niedostosowanie się do powyższego zobowiązania skutkuje potrąceniem przez Wynajmującego kwoty 200 zł z kaucji na poczet kosztów sprzątania.
5. Najemca zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Właściciela o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w Domu, w przeciwnym razie poczytuje się, że to Najemca odpowiada za te uszkodzenia i braki.
6. Zabrania się palenia tytoniu i e-papierosów w Domu oraz używania otwartego ognia, w tym palenia grilla, w Domu, na tarasie lub na pomoście – w tym zakresie należy korzystać z wyznaczonych do tego miejsc na terenie działki.
7. Najemca obowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 7:00.
8. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu Wynajmujący uprawniony jest do rozwiązania umowy najmu ze skutkiem natychmiastowym, a Najemca obowiązany jest niezwłocznie opuścić Dom.
9. Najemca może korzystać z dostępnego na miejscu jacuzzi oraz miejsca do organizacji ogniska na następujących zasadach:
Korzystanie z jacuzzi może się odbyć po wcześniejszym uzgodnieniu z Wynajmującym wyłącznie zgodnie z instrukcją użytkowania jacuzzi dostępną dla Najemcy w Domu,
W przypadku chęci zorganizowania ogniska lub skorzystania z kuchni ogrodowej, fakt ten Najemca obowiązany jest najpierw uzgodnić z Wynajmującym, w takim przypadku Wynajmujący zapewni Najemcy drewno na opał; zabrania się wynoszenia ognia i żaru poza obszar paleniska oraz palenia w nim innych przedmiotów i płynów niż te zapewnione przez Wynajmującego.
10. Zabrania się korzystania z antresoli przez osoby znajdujące się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz przez dzieci poniżej 13 roku życia i osoby z zaburzeniami równowagi lub innymi podobnymi schorzeniami bez opieki osoby dorosłej. Zabrania się opierania o barierki znajdujące się na antresoli oraz wychylania przez nie, jak również wyrzucania przez nie lub wylewania jakichkolwiek przedmiotów i płynów.
11. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w Domu nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie będących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe, jak np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych.
12. Zabrania się wnoszenia do Domu łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
13. Zabrania się korzystania z Domu oraz jego wyposażenia w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem, jak np. wspinania się na elementy konstrukcyjne, niewłaściwe korzystanie z mebli – przede wszystkim wynoszenie mebli wewnętrznych poza Dom, podejmowanie prób otwarcia zamkniętych przez Wynajmującego pomieszczeń i schowków nie przeznaczonych do użytku przez Najemcę, wrzucania do sedesów i odpływów płatków kosmetycznych, podpasek, tamponów, chusteczek mokrych, prezerwatyw itp. (do sedesów może być wrzucany wyłącznie papier toaletowy), itd. Zabrania się również korzystania ze znajdującego się w kuchni Domu obok szafek czerwonego kranu.
14. Korzystać z kominka oraz kuchni ogrodowej mogą wyłącznie osoby dorosłe. Jednocześnie zabrania się wynoszenia ognia i żaru poza paleniska oraz palenia w nich innych przedmiotów i płynów niż te zapewnione przez Wynajmującego. W przypadku użycia przedmiotów lub płynów wbrew zakazowi i doprowadzenie do zanieczyszczenia kominka lub kuchni ogrodowej ponad normatywne zużycie, Wynajmujący potrąci z kaucji kwotę 100 zł na poczet kosztów sprzątania.
15. Najemca musi zachować szczególną ostrożność przy poruszaniu się po terenie działki, w tym w szczególności ze względu na znajdujący się na niej rów melioracyjny oraz studzienki kanalizacyjne, a ponadto przy korzystaniu z pomostu, mając na uwadze, że teren ten nie jest objęty nadzorem ratownika.
16. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku korzystania z rzeczy wymienionych w ust. 8 niezgodnie z przeznaczeniem, w wyniku braku stosowania się do zaleceń Wynajmującego lub instrukcji użytkowania oraz w wyniku braku odpowiedniego nadzoru nad małoletnimi towarzyszącymi Najemcy.
17. Wynajmujący dopuszcza pobyt zwierząt będących własnością Najemcy, jednak Najemca zobowiązany jest wcześniej uzgodnić to z Wynajmującym. W przypadku zatajenia tej informacji przed Wynajmującym, Najemca zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 500 zł za każde przebywające w domu zwierzę.
XI. Odpowiedzialność Najemcy i osób objętych rezerwacją
1. Najemca ponosi odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w Domu, w jego wyposażeniu lub na działce, na której się znajduje.
2. Najemca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich szkód dokonanych przez jego zwierzę w Domu oraz na działce, na której się znajduje, jak również wszelkich szkód wyrządzonych przez zwierzę w mieniu osób trzecich oraz osobom trzecim.
3. Najemca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Wynajmującego solidarnie ze wszystkimi osobami, które zostały wskazane przy rezerwacji, jak i z osobami, które nie zostały wskazane przy rejestracji, a którym Najemca udostępnił Dom do używania.
4. Wynajmujący ma prawo do pokrycia szkody, o której mowa w ust. 1, z otrzymanej kaucji.
5. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za zachowanie i bezpieczeństwo osób pozostających pod jego opieką, w tym w szczególności dzieci poniżej 18 roku życia.
XII. Odpowiedzialność Wynajmującego
1. Wynajmujący zobowiązuje się zapewnić utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego Domu oraz związanej z nim infrastruktury i wyposażenia. Zgłoszone uszkodzenia i braki Wynajmujący zobowiązany jest naprawić lub uzupełnić niezwłocznie z uwzględnieniem rodzaju uszkodzenia lub braku. Wynajmujący dokona napraw i uzupełnienia braków na własny koszt w przypadku, gdy za ich powstanie odpowiedzialności nie ponosi Najemca. W przypadku odpowiedzialności Najemcy za uszkodzenia lub braku Wynajmujący może wstrzymać się z ich naprawą lub uzupełnieniem do czasu uiszczenia przez Najemcę kwoty niezbędnej do pokrycia tych kosztów.
2. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe, w tym w szczególności środki pieniężne, biżuterię oraz sprzęt elektroniczny, pozostawione w Domu lub na działce, na której się znajduje.
3. Przedmioty pozostawione w Domu, po jego opuszczeniu, nie będą przechowywane – w takim przypadku Wynajmujący poinformuje Najemcę telefonicznie lub drogą elektroniczną o konieczności ich odbioru w wyznaczonym terminie, po upływie którego przedmioty te mogą zostać przez Wynajmującego zutylizowane. Wynajmujący może wyrazić zgodę na odesłanie przedmiotów Najemcy na podany przez niego adres na odpowiedzialność Najemcy i na jego koszt.
4. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Najemcy oraz przedmiotów w nim pozostawionych, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na działce, na której znajduje się Dom, czy poza tą działką. Parking na terenie działki przeznaczony dla Najemców jest bezpłatny i niestrzeżony.
5. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za skutki awarii dostaw mediów spowodowane przyczynami innymi niż leżące po stronie Wynajmującego, a także za wszelkie sytuacje spowodowane przez siłę wyższą, w szczególności jak ponadprzeciętne warunki pogodowe, działania władz, rozruchy, działania zbrojne itp.
6. W każdym przypadku Wynajmujący nie ponosi wobec Najemcy odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
XIII. Dane osobowe
1. Dane osobowe Najemcy przetwarzane są przez Wynajmującego z uwzględnieniem przepisów prawa w tym zakresie, w tym w szczególności ustawy z dnia 10 maja 2008 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000).
2. Administratorem danych osobowych jest Wynajmujący.
3. Dane osobowe Najemcy przetwarzane są w celu dokonania rezerwacji i wykonania umowy najmu.
4. Podanie danych osobowych przez Najemcę jest dobrowolne, jednak ich niepodanie w zakresie niezbędnym do realizacji umowy uniemożliwia jej wykonanie.
5. Wszystkie udostępnione dane osobowe podlegają szczególnej ochronie.
6. Zasady przetwarzania oraz ochrony danych osobowych zostały szczegółowo omówione w Polityce Prywatności stanowiącej Załącznik do Regulaminu.
XIV. Reklamacje
1. Uwagi i reklamacje związane z zakwaterowaniem oraz innymi usługami świadczonymi przez Wynajmującego należy zgłaszać możliwie bezpośrednio do nas po stwierdzeniu podstaw do ich zgłoszenia.
2. Ewentualne reklamacje nie mogą mieć wpływu na termin pobytu i wysokość płatności.
3. Reklamacje będą rozpatrywane i rozwiązywane indywidualnie, o sposobie załatwienia sprawy Gość składający reklamację zostanie poinformowany.
XV. Postanowienia końcowe
1. Dokonując rezerwacji Najemca jednocześnie potwierdza fakt zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz akceptacji jego postanowień.
2. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
3. Ewentualne spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla położenia przedmiotu najmu.
4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 09.12.2022 r. do jego zmiany lub odwołania.
5. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych powodów. W przypadku dokonania zmian w trakcie okresu najmu, Najemcę wiążą postanowienia dotychczasowego Regulaminu, chyba że Najemca wyrazi zgodę na zastosowanie nowej treści Regulaminu.
REGULAMIN JACUZZI
1. Jacuzzi (dalej zwane „Jacuzzi”) jest obiektem, z którego korzystać mogą wyłącznie goście zameldowani w „Highzen Pozezdrze”.
2. Najemcy korzystają z Jacuzzi bezpłatnie.
3. Dzieci do lat 16 mogą przebywać w wannie wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
4. Z Jacuzzi nie mogą korzystać osoby:
a) cierpiący na jakiekolwiek dolegliwości/choroby kardiologiczne, neurologiczne, gastryczne, psychiczne, urologiczne, ginekologiczne, dermatologiczne,
b) cierpiący na choroby układu krążenia lub/i choroby układu oddechowego,
c) u których występuje jakakolwiek infekcja wirusowa lub bakteryjna, która może być zaraźliwa dla innych drogą kropelkową lub poprzez płyny/wydzieliny ustrojowe,
d) którym lekarz zabronił korzystania z Jacuzzi, ciepłych kąpieli lub przebywania w wysokich temperaturach.
5. Jednocześnie w Jacuzzi może przebywać maksymalnie 6 osób.
6. Zaleca się pobyt w wannie nie dłuższy niż 30 min.
7. Osobom korzystającym z Jacuzzi zabrania się :
a) wchodzenia do Jacuzzi w obuwiu,
b) skakania do Jacuzzi,
c) wchodzenia do Jacuzzi w inny sposób niż przy użyciu schodków,
d) wylewania wody z Jacuzzi,
e) siadania na brzegu Jacuzzi,
f) nurkowania w Jacuzzi,
g) niszczenia Jacuzzi, zaśmiecania i brudzenia Jacuzzi oraz terenu wokół Jacuzzi,
j) wprowadzania zwierząt do Jacuzzi,
k) wnoszenia i/lub spożywania alkoholu/napojów alkoholowych w Jacuzzi,
l) jedzenia i/lub picia w Jacuzzi,
m) wnoszenia do Jacuzzi szkła, naczyń szklanych, ostrych przedmiotów i wszelkich innych przedmiotów,
n) zachowywania się w sposób nieobyczajny lub/i w sposób sprzeczny z zasadami współżycia społecznego,
o) korzystania z Jacuzzi w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego regulaminu.
8. Nie wolno korzystać z jacuzzi będąc pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
9. Z Jacuzzi mogą korzystać wyłącznie osoby posiadające kąpielówki lub/i kostiumy kąpielowe.
10. Wejście do Jacuzzi jest możliwe tylko po uprzednim skorzystaniu z prysznica.
11. Osoby korzystające z Jacuzzi zobowiązane są do przestrzegania poleceń Właścicieli Obiektu i bezwzględnego podporządkowania się ich nakazom.
12. Korzystanie z Jacuzzi przez Najemcę nie jest nadzorowane przez ratowników ani przez Obiekt, więc Goście korzystają z Jacuzzi na własne ryzyko.
13. Osoby naruszające porządek, przepisy niniejszego regulaminu, popełniające wykroczenie lub
przestępstwo, mogą zostać przymusowo usunięte z Obiektu.
14. Osoby niszczące lub uszkadzające Jacuzzi ponoszą odpowiedzialność odszkodowawczą za wyrządzone szkody.
15. Osoba, która celowo lub mimowolnie zanieczyściła jacuzzi będzie obciążona kosztami wymiany wody, czyszczenia jacuzzi w kwocie 1.500 zł.
W przypadku dzieci odpowiedzialność ponosi opiekun dziecka.
16. Wszelkie skargi, uwagi i wnioski odnośnie funkcjonowania Jacuzzi należy zgłaszać Właścicielowi Obiektu.
Instrukcja korzystania z wanny jacuzzi
1. Wejście/wyjście do wanny z zachowaniem szczególnej ostrożności.
2. Pierwszeństwo ma osoba wychodząca z wanny.
3. Zaleca się pobyt w wannie nie dłuższy niż 30 min.
4. Kąpiel w wannie odbywa się jedynie w pozycji siedzącej.
5. Wszelkie nieprawidłowości należy bezzwłocznie zgłosić Właścicielowi obiektu.
6. Osobom przebywającym w wannie zabrania się:
a) Powodowania sytuacji zagrażającej własnemu bezpieczeństwu i bezpieczeństwu osób
korzystających z wanny lub mogących spowodować nieszczęśliwy wypadek ,
b) Użytkowania jacuzzi gdy dostęp do wanny jest zakazany,
c) Wpychania osób do wanny,
d) Wnoszenia do wanny jakichkolwiek przedmiotów lub substancji chemicznych np.
szamponów, mydła, olejków, soli kąpielowych itp.
e) Zanurzania głowy i twarzy,
f) Manipulowanie przy dyszach i pokrętłach,
g) Wylewania wody.
------------------------------
Bardzo dziękujemy za stosowanie się do regulaminu,
tacy Goście to skarb! :)
Marta, Piotr, Filip.
Nie znalazłeś informacji, których potrzebujesz? Skontaktuj się z nami, postaramy się pomóc!
+48 609 522 048
rezerwacje@highzen.pl
Znajdź nas na mapie
Lub
Zarezerwuj+48 609 522 048 / rezerwacje@highzen.pl / Przytuły 34, 11-610 Pozezdrze
Polecam,